2011. január 4., kedd

6. fejezet

Másik én


A farkas magasabb volt, mint én! És nem viccelek. Kurva magas volt!
Hát igen… beszélhetnénk az új szokásaimról is… mint például a káromkodás. Igazából az arra volt jó, hogy kiadjam a mérgem. És bevált.

Furcsa mód nem ijedtem meg…
De a farkas, miután lépett egyet előre, gyorsan megfordult, és elfutott az erdőbe.
Én pedig csak néztem a hűlt helyét, mint egy értelmiségi fogyatékos.
Becsuktam a szám, és visszasétáltam a házba.
Levettem a cuccaimat, és leültem a kanapéra a nappaliban.

Vajon hallucináltam?
Vagy tényleg ott volt?
Mindenesetre nem támadott meg, és ez jó jel.

Az elmúlt hónapokban jobban megedződtem.
Egyrészt mocskosabb lett a szám, másrészt nem féltem már olyan sok mindentől.
Összetörték a szívem!
Ennél nagyobb fájdalmat nem is élhettem volna át! Szóval nincs mitől félnem. Ennél rosszabb már nem lehet.

Bekapcsoltam a TV-t, és megkerestem a Viasat3-at.
Épp a Lehetetlen küldetés ment.

***

-         Bella. Bella, kelj fel – hallottam a fülemnél a halk suttogást, s rögtön fel is ismertem: Jacob.
-         Hmm? – dünnyögtem neki, mivel még álomban voltam.
-         Felviszek aludni, jó?
-         Ühüm.

Nem nyitottam ki a szemem, de éreztem, hogy valaki a térdem alá nyúl.
Jacob két karjába vett, és éreztem, hogy felvisz a lépcsőn.
Érzékeltem a teste melegét, és nagyon jól esett, ezért szorosan átfogtam a nyakát.

Már csak azt vettem észre, hogy lerak egy puha ágyra – legalábbis próbál.
Még mindig szorosan kapaszkodtam a nyakába, ezért úgy döntött, hogy nem próbálja meg magáról lefejteni kezeim, hanem bebújt mellém.
Én pedig szorosan a mellkasához bújtam.

***

-         Jó reggelt hétalvók! – kiabált Charlie.
Rögtön kipattant a szemem.
Apa az ajtóban állt, kidülledt szemekkel, mi pedig egymáshoz bújva feküdtünk az ágyban.
-         Á, mi van? – ébredt fel Jake is, és egy fordulattal le is esett az ágyról.
Én már csak nevettem.
-         Miattad van! – vádolt meg Jake.
-         Mégis miért lenne miattam? – hökkentem meg. Megbántottam valamivel?
-         Te csüngtél egész éjjel a nyakamon, és ezért aludtam az ágy peremén – tájékoztatott a fejét fogva.
-         Ha annyira zavart volna, felkelthettél volna… - sajnálkozó pillantást küldtem felé. Rossz érzés volt, hogy miattam lett kellemetlen az éjszakája.
-         Nyugi, csak ugrattalak – nevetett az ijedt arckifejezésemen.
-         Hát akkor halál rád, Jacob Black! – és felkaptam egy párnát, s elkezdtem vele püfölni.
-         Azért a ház maradjon egészben, jó? – kötötte az orrunkra Charlie, de egyikőnk sem figyelt rá.
Jacob is felvett egy párnát és védekezett vele.
Teljes erőmből ütöttem – azért remélem nem fájt neki – még ültömben. Aztán felálltam az ágyon, és nekitámadtam a szabadon lévő, védelem nélküli fejének.
Olyan csaptam rá, hogy kiszakadt a párna, és ezernyi tollpihe szállingózott körülöttünk.
Miközben én a pihéket csodáltam, Jake ostrom alá vette a lábaim, és az ő párnája is kiszakadt – furcsa, milyen gyengék ezek a párnák… - és most már mindent a tollpihék borítottak.
Tele volt velük a hajunk is, és Jake már a szájából köpködte őket.
-         Éhes vagyok, de nem párnabelsőségre… - nevetett Jacob.
-         Akkor menjünk le enni.
-         Oké.
Elindultunk lefelé a lépcsőn, és a konyhába mentünk.
Billy és apa már nagyban reggelizett, és a mi adagunk is ki volt szedve.
-         Ti vesztek párnát! – nevetett rajtunk Charlie.
-         Tudjuk – mondtam neki.
Leültünk, és nekiláttunk a szendvicseinknek.
Kaja közben Jacobbal elkezdtük egymás hajából kiszedegetni a tollpihéket.
Megdöbbentően sok volt az én hajamban is, pedig én magasabban álltam.
Mondjuk, Jake hajában lényegesen több volt…

Reggeli után felöltöztünk, és beültünk a Rabbitba – természetesen miután Jacob feltöltötte a tankot – és a La Push felé vettük az irányt. A rádió ott zötykölődött az ölemben, és pedig csak a tájat néztem.
Legütőbb Mike-ékkal voltam itt, és itt találkoztam először Jacobbal.

-         Tudsz titkot tartani? – fordultam sofőröm felé.
-         Tudok.
-         Tegnap… jajj, lehet, hogy hülyén fog hangzani, meg őrültnek fogsz nézni, de komolyan láttam egy óriási farkast a hátsóudvaron. – hadartam.
-         Wow! Komolyan? Hallottam már róla. Mekkora volt? – árasztott el kérdéseivel, s a szemében azt a kamaszos kíváncsiságot véltem felfedezni.
-         Magasabb volt, mint én.
-         Gondolod, hogy az erdőben lakik mögöttetek?
-         Lehet… mert?
-         Meg kéne keresnünk!
-         Oké! – lelkesedtem be én is.

Valahogy átvettem Jacob izgatottságát, úgy, ahogy a vidámságát is.

Már megpillantottam La Push első házait, de nem tudtam, hogy pontosan hol laknak Jacobék. Nem soká odaértünk, és beállt a garázsba.
Kinyitotta nekem az ajtót, és átvette a rádióját.

Elnéztem az erdő felé, és akkor megpillantottam. Ő volt az, az a farkas.
De nem volt egyedül, mellette állt egy másik –kisebb – is.

-         Jacob nézd! – mutattam az állatok felé.
Erre megszólítottam elejtette a lejátszót, és elkezdett feléjük lépkedni.
-         Gyere Bella.
-         Biztosan jó ötlet?
Lehet, hogy most éhesek… vagy mit tudom én. De abban biztos voltam, hogy könnyűszerrel végeznének velünk, ha úgy adódna.
-         Nyugi, vigyázok rád. – nézett felém, s kézen ragadott.

13 megjegyzés:

  1. édes virág bogár szálam mi a faszomért hagytad itt abba a legjobb részlén???
    nem lehet igaz!!!!
    kurva jó lett a kis párnacsata!:D
    siessss! avgy megverlek!xD
    pussancs
    love
    Cserrykéd<3

    VálaszTörlés
  2. JAJJ ez nagyon jó lett, de TÉNYLEG nem kellett volna itt abbahagyni!!!!!!!!!
    Gonoszság!xDxD Az előző fejit, nem vettem észre, szóval legközelebb légyszi szólj rám!!!
    Siess a frissel!
    Pusszantalak^^
    Dóri

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon klassz lett kár volt itt abba hagyni gonoszság,de azért klassz lesz!És egy kérdés.:Mikor fog Bella és Jacob csókolózni?
    Puszi.:Bella-Viki

    VálaszTörlés
  4. Nah drága manóm!
    először is, hadd idézzelek: bagoly mondja verébnek h nagy a feje...
    te is ezt csinálod Avrilnál! x)
    köszi
    egy párnacsatában kettőnk közt benne vagyok!
    sietek... próbálok...

    Szió Dóri!
    Tudom, tudom, de te is ezt csinálod!
    Oks majd mindíg rádírok!
    oks

    Ció Bella-Viki:)
    :) *pirul-pirul* bocsessz... x)
    hát... annyit mondok, hogy 7 fejezeten belül... xD najó, 3 fejin belül. De azért még egy kicsit odébb van... vagy mégsem?

    Pusszantalak titeket csajok!^^ xoxo
    DorCsa

    VálaszTörlés
  5. szia ez tök király remélem bells jakkel marad
    puszy

    VálaszTörlés
  6. Szia!Pont a legjobb résznél hagyod abba?ez már gonoszság olyan cuki Jake,de jó én imádom a lehetetlen küldetést,várom a kövit puszi niki

    VálaszTörlés
  7. Szió demon!
    köszi, és bocsiii
    jaja, én iss.
    puszy

    Ció niki!
    ...hehe...:D
    jake az már csak jake. én is imádom a lehetetlen küldetést!
    csak utána fáj a fasam a sok nevetéstől...
    köszi,pusszancs

    DorCsa

    VálaszTörlés
  8. elnézést, félreértés ne esék, a hasam fáj utána... xD

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    1.kérdés
    A Cullen-ék fognak a történetben szerepelni?
    2.kérdés
    Hogy lett a Bella hirtelen ilyen jól?
    3.kérdés
    Jacob-ot miért érdekli annyira a farkas?
    Amúgy szerintem közepesen jó a történeted.
    De attól függetlenül szívesen olvasom a fejezeteket. :D
    egy lány aki Twilight örült xD

    VálaszTörlés
  10. Szia!Nálam is mindig igy van:)

    VálaszTörlés
  11. Szia Twilight őült lány!
    1.válasz
    igen, benne lesznek Cullenék
    2. tudom, hogy gyorsan lett jobban, de ez az én véremben van... amúgy meg úgy gondoltam, azért, mert csak 4 hónapig volt depis, és nem 6 hónapig.
    3. még nem nagyon tudom... valószínű a vérében van, és szereti a kalandot.
    köszi

    DorCsa

    VálaszTörlés
  12. Szióó!
    Nagyon jó lett ez a feji,különösképp
    Jake humorát szeretem benne,és
    az aggódását! Siess a kövivel!
    Ö :)

    VálaszTörlés
  13. Köszi Neesh!
    azt én is X)
    sietek, ma lesz friss!
    pux

    VálaszTörlés