2012. július 25., szerda

Epilógus

Sziasztok...

Eljött az idő. El kell válnom, el kell válnunk ettől a történettől is.
Talán ezt szerettem legjobban írni. Bizonyíték rá a szememet szúró könnycsepp. És az, hogy nem is tudok mit írni. Csak próbálom visszatartani a könnyeimet.
Mert nagyon hiányozni fog a történet, és remélem, hogy nem csak nekem :)
Reggel elkezdtem készülődni. Megmostam a hajam, szépen megszárítottam, sminkeltem egy kicsit és próbáltam mosolyogni, mielőtt ideültem volna. Most meg elfolyt a szempillafestékem és... és azt hiszem, félek. Félek, hogy nem lesz tökéletes, hogy lehetne jobb, és... és hogy mi lesz ez után.
Remélem, hogy sikerült megkedveltetnem veletek a karaktereket, és hozzátok nőttek, mint egy család. Így persze még nehezebb elengedni őket, de egyszer csak el kell.

Köszönöm nektek, hogy itt voltatok, a segítségeteket, a támogatásotokat, a biztatásotokat. Bízok benne, hogy nem most olvastok tőlem utoljára :)

De ezen az oldalon utoljára kívánok nektek jó olvasást, és reménykedem benne, hogy tetszett, amit alkottam. Mert én nagyon szerettem ezt csinálni.

Dóri

A farkasom és én
2010. december 20. - 2012. július 25.





Epilógus


-          Kinyithatom?
-          Nem – nevet újra Jake.

Az ujjammal idegesen dobolok a combomon. Ha jól számolom, már több mint egy órája vagyunk úton. Jacob a kormány mögött ül, én meg mellette, bekötött szemmel. Megőrjít, hogy nem tudom, hová visz.

-          Most?

Bella! Még oda sem értünk – kacag. Minden bizonnyal nagyon élvezi, hogy szenvedek. Tudja, hogy nem szeretem a meglepetéseket. Főleg az ilyen szembekötős meglepetéseket.

-          Mikor érünk oda? – kíváncsiskodom tovább.
-          Bells, lazíts.

Megpróbálok. Tényleg, igyekszem. De annyira fúrja az oldalamat a kíváncsiság, hogyha nem Jacob kényszerítene rá, már rég letéptem volna magamról a sálat.

Jacob benyomja a rádiót, majd addig piszkálja, amíg nem talál egy ismerős adót. Kicsit megnyugszom, hogy még a közelben vagyunk, és nem léptük át az államhatárt. Elképzelésem sincs, hová akarhat vinni.

-          Otthon még be kell raknom egy mosást. Emlékszel? Nincs több zoknid. És fel is kell sepernem. – Semmi hatást nem gyakorlok rá. Talán csak még jobban szórakozik rajtam, mert halkan kuncog. – Jacob Black! – Ingerülten felé lendítem a kezem, hogy a vállába boxoljak, de elvétem. Vagy elhajol, nem tudom. Mindenesetre még jobban nevetni kezd.
-          Bo-bocsi – dadogja, mielőtt újból nevetni kezdene. – De látnád az arcod. Tudod, csücsörítesz, amikor koncentrált. Nagyon édes. – Egy gyors puszira magéhoz húzza a fejem.

Az út hátralévő részében a másik irányba próbálok fordulni, és durcáskodom. Remélem, hogy Jake megszán, és legalább egy kis információt elárul, de nem.

Fél óra múlva lassul az autó, és én kapkodni kezdem a fejem.

-          Ott vagyunk?
-          Ühüm. – Olyan titokzatosan dörmög, hogy majdnem ész nélkül kipattanok az autóból. De inkább megvárom, hogy ő nyisson ajtót nekem.

Az egyik keze a derekamra csúszik, és óvatosan vezet. Majdnem elesem valamiben, de ő természetesen elkap.

-          Leszedhetem végre, és kinyithatom a… - Még mielőtt befejezném a mondatot, megállít és elkezdi kicsomózni a sálat.

Az ajkamba harapok izgatottságomban, és majdnem toporzékolni kezdek. Annyira kíváncsi vagyok már, hogy hová hozott.

Lassan leszedi a sálat a rólam, de én még egy pillanatra lehunyva tartom a szemem, mielőtt kinyitnám.

Először fel sem fogom, mi van előttem, de aztán a szám elé kapom a kezem, és Jake nyakába vetem magam.

-          Örülsz? – duruzsolja a fülembe, miközben felemel a földről, és magához szorít.
-          Ez egy ház! Te vettél egy házat? Nekünk? Jake… egek… - Könnyekben török ki, mert nem tudom leírni az érzéseimet.
-          Tetszik? – kérdezi kíváncsian, miután leenged. A szememet fürkészi.

Mivel képtelen vagyok beszélni, csak hevesen bólogatok. Szorgosan törölgetem a könnyeimet, de egyre csak gördülnek ki a szememből. Annyira örülök!

Jacobbal már jó ideje együtt éltünk Seattle-ben, mert ott jártam főiskolára. De mivel idén végeztem, döntés előtt álltunk, hogy maradjunk, vagy esetleg költözzünk. Az pedig, hogy vett nekünk egy lakást, ráadásul a La Push-ban, a világ legjobb ajándéka. Még ha nem is szeretem a meglepetéseket.

-          Gyere, megmutatom! – Lelkesen kézen ragad, és bevezet a takaros házikóba. Ami csak a miénk. El sem merem hinni. – Hát, öö… bútorokra még nem igazán volt időm, és amúgy is azt akartam, hogy együtt válasszunk, szóval. Még kicsit üres. – Látom rajta, mennyire izgul, hogy milyen véleménnyel leszek.

Végre abbahagyom a sírást, és megszorítom a kezét.

-          Ez… ez tökéletes – suttogom. Boldogan elmosolyodik, és közelebb lép, hogy megcsókoljon.
-          Örülök, hogy tetszik – mondja a csók után, és a homlokomnak dönti az övét. Az orrunk összeér, én pedig érzem a leheletét a számban, és tovább akarom csókolni. Ő viszont megköszörüli a torkát és pimaszul mosolyog rám. – Azért egy matracot beszereztem.

Visszamosolygok rá, mielőtt az ajkunk újra összeér, és az egyik szoba felé kezdünk araszolni. Jacob útközben sem tétlen, a keze a blúzom alá siklik, és végigfut a hátamon. Több év után is ugyanúgy borzongok bele az érintésébe.

Rádőlünk a matracra, és egy szempillantás alatt kerülnek le rólunk a ruhák, miközben nem szabadulnánk egymást forró ölelésétől.

~~~

Jake karjai közt fekszem, kipirulva, és még mindig forrón a vágytól, ami iránta tombol bennem. Hallom a heves szívdobbanását a fülem alatt. A világ legjobb hangja.

-          Neked is… ugyan olyan jó, mint először? – suttogja. Megcirógatom a mellkasát, majd az államat rátámasztom, hogy a szemébe tudjak nézni.
-          Igen – mosolygok. – Vagy talán még jobb is.

A keze a derekamon közelebb húz hozzá, hogy egy szinten legyen az arcunk. Egymás vonásait fürkésszük. Hátrasimít egy kósza tincset, mielőtt komolyan a szemembe nézne. A pillantása tele van boldogsággal és szerelemmel. A tükörképe lehet az enyémnek.

-          Téged szeretlek a legjobban a világon – lehelem. Mosolyogva letörli a kósza könnycseppet az arcomról.
-          Jobban szeretlek az egész világnál – suttogja, mielőtt elválaszthatatlan ajkaink újra találkoznának.


Vége

4 megjegyzés:

  1. Szia Dórim! <3
    *keresgéli a szavakat*

    H-hol kezdjem...jaj...ez most nehezebb, mint egy kémiadolgozat...:'( De valahol el kell kezdeni. *mély levegőt vesz, és igyekszik nem úgy viselkedni mint akinek elmentek otthonról*
    Szóval. Huh. Kezdetben (a legeslegeslegelején) Edwardot szerettem...de akkor még azt se tudtam, hogy pl. ki az a Victoria. Csak Edward. Oké. Aztán hamar megismerkedtem az egész sorozattal, és átpártoltam Jacobhoz...és NAGYON szomorú voltam, amiért Bella nem őt választotta. Ezért aztán elkezdtem fanfictionök után kutatni, és valahogy idekeveredtem blogspotra (ami életem legjobb döntése volt <3), és megismerkedtem egy JacobxBella történettel, de amikor az véget ért, teljesen kétségbe voltam esve. Nem volt mit olvasnom. És akkor jöttél te.
    Imádtam a te Belládat és azt, hogy már az elején együtt volt Jacobbal...aztán jött a bevésődés (<3), az sz betűs dolog (yay :D), később bonyodalmak... te is tudod, mennyire izgultam a végén Jacobért. Szerencséd, hogy életben hagytad :) (bár mondtad is, hogy képtelen lennél megölni). És most itt vagyunk, és megint nincs mit olvasnom. Grhh.
    Nem tudom, mi lesz ezután...nem lesz több Jacob és Bella? :(:(:( Már most üresnek tűnik így az életem...
    Muszáj még Jacobos-Bellás történeteket írnunk, ha csak szösszeneteket, verseket vagy epigrammákat is, de nem hagyhatjuk őket magukra!!!

    Köszönöm, hogy írtál, és...és... ez az utolsó komim itt...még kiélvezem az utolsó sorokat...
    HIÁNYOZNI FOGNAK!!!!! *bőg, csapkod, hisztizik*
    Sok puszi, ölelés, könnycsepp,
    Andi

    U.i.: J&B már megint az sz betűs dolgot csinálták!!! *pervi*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Andim! ♥

      Igen-igen, Jacob miatt lehet aztán szomorkodni. A fanfictionök viszont gyógyszerek erre a szomorúságra :) És nagyon örülök, hogy idekeveredtél! Különben nem ismerhettelek volna meg... ami nagyon-nagyon nagy hiba lett volna.
      Sajnos nehezen bírom magammal, nem vagyok képes sok ideig távol tartani Jacobot és Bellát egymástól. Hisz ők összetartoznak :D
      Nem, Jacobot nem ölünk! Annak akasztás a következménye.
      Nem maradsz üres, hisz már készülődök én is, meg te is. ^.^
      Nem, nem szabad! Pont úgy, ahogy csecsemőt sem hagyunk éjnek évadján az utcán.
      nekem is hiányozni fognak... :)

      Köszi, hogy voltál, vagy, és remélhetőleg leszel is ilyen szorgos támogatóm *ölel*

      Puszi-áradat:
      Dóri

      U.i: Egen. Tudom... hadd csinálják. Megérdemlik :D

      Törlés
  2. sya!
    Nagyon jól lett. Engem is meg hatot. Furán zártad le de jó lett. Remélem lesz még mit olvasni töled. És köszönöm megmutattad hogy igen is van Jacob és Bella páros. :)
    Nikol

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen :)
      Igen, lesz, garantálom. Már "előkészületek" címszó alatt szorgoskodom :D
      Hát, nekem mindig Jacob és Bella lesznek a tökéletes páros. És én örülök, ha megmutathatom ezt.
      Puszi,
      Dóri

      Törlés